کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌در منطقه سقوط بالگرد با مشکل مواجه شد‌  اطلاعیه شماره ۴ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته
سرخط خبرها

آغاز سال تحصیلی «اولی‌ها» و «هفتمی‌ها» از فردا (۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲) | ساعت شروع کلاس‌های درس مدارس در مشهد اعلام شد

  • کد خبر: ۱۸۴۹۱۱
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
آغاز سال تحصیلی «اولی‌ها» و «هفتمی‌ها» از فردا (۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۲) | ساعت شروع کلاس‌های درس مدارس در مشهد اعلام شد
فردا کلاس اولی‌ها با حضور در «جشن شکوفه‌ها»، رسما اولین روز از سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شنبه اول مهر ۱۴۰۲ روز اصلی بازگشایی مدارس و روز نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ برای تمامی پایه‌های تحصیلی است، اما امسال «جشن شکوفه‌ها» که به رسم هر سال زودتر از اول مهر و صرفا برای کلاس اولی‌ها برگزار می‌شود، فردا چهارشنبه ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

همچنین به جز کلاس‌اولی‌ها، کلاس هفتمی‌ها نیز فردا به مدرسه می‌روند تا در «جشن جوانه‌ها» که مختص پایه هفتم است، شرکت کنند.

تعداد کل دانش آموزان در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی برای امسال ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر و تعداد کل دانش آموزان پایه اول ابتدایی حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر برآورد شده است.

 

ساعت شروع کلاس های درس مدارس در مشهد

در همین راستا، معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص ساعت شروع کلاس‌های درس در مهر امسال اظهار کرد: ساعت شروع کلاس درس و نه آغاز فعالیت مدارس بارعایت ساعت مصوب در هر دوره تحصیلی، برای مقطع ابتدایی ۸ صبح و برای مقطع اول و دوم متوسطه ۷:۳۰ صبح است.

آذر رشید بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، کلاس‌های درس مقطع ابتدایی از اول مهر در شیفت ثابت صبح در مشهد از ساعت ۷:۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود و در مدارس روستایی و عشایری با توجه به بعد مسافت برای همکاران، ساعت آغاز کلاس ۸ صبح اعلام شده است.

وی افزود: امسال برنامه اصلی زنگ شکوفه‌ها به صورت همزمان در سراسر استان در تاریخ ۲۹ شهریور و زنگ غنچه‌ها ویژه کودکان پیش دبستانی ۲ در تاریخ ۱۶ مهر و همزمان با روز جهانی کودک برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی همچنین بیان کرد: تصمیم بر این شده که در مدارس متوسطه اول و دوم برنامه صبحگاهی در ۷ صبح برگزار شود و ساعت شروع کلاس ۷:۱۵ باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->